Cookies op onze websites

Wij houden op de eerste plaats van zelfgebakken “cookies”. En wij hopen jij natuurlijk ook ;)  

Daarnaast plaatsen wij digitale “cookies” om jouw bezoek aan onze site zo optimaal mogelijk te maken. Wij en onze partners willen tevens begrijpen hoe jij onze site gebruikt. 

Door verder te klikken op deze site of door op “toestemming” te drukken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies op onze website en ondubbelzinnige / uitdrukkelijke toestemming voor het verwerken van persoonsgegevens die met deze cookies zijn verzameld.

Voor meer informatie over (digitale) cookies, of hoe je deze kan verwijderen, bezoek onze privacy en cookie verklaring

Veel leesplezier!

Notwendige Cookies
Diese Cookies sind notwendig, damit die Basisfunktionen von oetker.de genutzt werden können.
Notwendige und Performance-Cookies
Die Performance-Cookies helfen darüber hinaus die Nutzung von oetker.de zu analysieren, damit wir die Qualität laufend messen und verbessern können.
Notwendige, Performance- und Marketing- & Dritt-Cookies
Diese Marketing- & Dritt Cookies helfen uns zudem, auf anderen Plattformen personalisierte Inhalte von oetker.de anzuzeigen.

Wim Pulskens, commercieel manager

“Wij zijn een multinational, maar altijd een familiebedrijf gebleven”


Commercieel manager Wim Pulskens is eindverantwoordelijk voor alle marketing en salesactiviteiten voor de producten bestemd voor de professionele gebruikers, zoals koks. 

“Je kunt je voorstellen dat het iets extra’s heeft om voor een internationaal bedrijf te werken. Je hebt veel te maken met internationale afstemming en samenwerking. De marketeers in mijn team spreken veel buitenlandse collega’s, ikzelf zit in een internationale stuurgroep. De voertaal is Engels, ondanks dat we een Duits bedrijf zijn. Maar het helpt natuurlijk wel als je ook goed Duits spreekt. Toen ik startte bij Dr. Oetker, kreeg ik twee jaar Duitse les aangeboden. 

Wij zijn een multinational, maar Dr. Oetker is altijd een familiebedrijf gebleven. Dat merk je bijvoorbeeld doordat veel medewerkers hier al heel lang werken. Wij zijn geen ‘jobhop’ bedrijf. Als je het hier naar je zijn hebt, blijf je voor langere tijd. ‘You love it or you hate it’, zeg ik altijd. Zo zijn stagiaires bij ons volwaardige medewerkers, geen klusjesmensen. 

De Nederlandse handelsgeest in combinatie met de Duitse focus op kwaliteit. Dat zorgt bij Dr. Oetker voor een ijzersterke combinatie. De kwaliteit van het product is onaantastbaar en we durven te kiezen als organisatie. We verkopen uitsluitend A-merken, geen private labels. Natuurlijk zijn er cultuurverschillen, maar dat belemmert ons niet in ons werk. Dr. Oetker is gewoon een Nederlands bedrijf met een Duits randje. 

Ik waardeer het hier enorm dat we niet gauw in paniek raken als het eens een maand tegenzit. We kijken altijd naar de langere termijn. Die betrouwbaarheid is prettig in een wereld die snel aan het veranderen is. Natuurlijk spelen we in op wat er in de buitenwereld gebeurt. De combinatie van betrouwbaarheid en veranderingsgezindheid is volgens mij de basis van het succes van dit bedrijf. Het geeft houvast aan onze medewerkers én er is ook ruimte om te veranderen. Ook persoonlijk krijg ik volop de ruimte om mezelf te ontwikkelen.”